Actele autorităților administrației publice locale și comunicarea acestora- Legea 215/2001 actualizată
Art. 115. –
(1) Pentru îndeplinirea atribuțiilor ce le revin:
a) primarul emite dispoziții;
b) consiliul local adoptă hotărâri;
c) consiliul județean adoptă hotărâri.
(2) Dispozițiile primarului se comunică în mod obligatoriu prefectului județului, în cel mult 5 zile lucrătoare de la semnarea lor.
(3) Hotărârile consiliului local se comunică în mod obligatoriu:
a) primarului unității administrativ-teritoriale;
b) prefectului județului.
(4) Hotărârile consiliului județean se comunică în mod obligatoriu prefectului județului.
(5) Comunicarea actelor între autoritățile administrației publice locale și cu prefectul județului se efectuează prin intermediul secretarului unității administrativ-teritoriale.
(6) Actele autorităților administrației publice locale se vor aduce la cunoștință publică prin grija secretarului unității administrativ-teritoriale.
(7) Dispozițiile primarului, hotărârile consiliului local și hotărârile consiliului județean sunt supuse controlului de legalitate al prefectului în condițiile legii care îi reglementează activitatea.